ADMINISTRAȚIE

Consiliul Județean Buzău dezbate 21 de proiecte importante în ultima ședință condusă de Lucian Romașcanu

Ultima ședință a Consiliului Județean Buzău sub conducerea lui Lucian Romașcanu va avea loc vineri, 30 mai

Vineri, 30 mai 2025, Consiliul Județean Buzău va organiza o ședință ordinară cu caracter deosebit, fiind ultima prezidată de Lucian Romașcanu în calitate de președinte al instituției. Cu această ocazie, va fi oficializată și demisia sa din funcția administrativă, ultimul pas necesar pentru preluarea noului mandat în cadrul Curții de Conturi Europene.

În urmă cu două săptămâni, Lucian Romașcanu s-a retras și din fruntea organizației județene a Partidului Social Democrat, conform cerințelor funcției europene, care impune renunțarea la orice implicare politică sau administrativă națională.

Începând de vineri, conducerea interimară a Consiliului Județean Buzău va fi preluată de vicepreședintele Adrian Petre.

Ordinea de zi a ședinței cuprinde 21 de proiecte de hotărâre, după cum urmează:

  1. Proiect de hotărâre privind validarea unui mandat de consilier județean și depunerea jurământului.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al ședinței ordinare din data de 30 aprilie 2025.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului județului Buzău pentru trimestrul I al anului 2025.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului anual de execuție a bugetului propriu al județului Buzău și a situațiilor financiare pentru anul 2024.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui acord de parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Buzău în vederea implementării unor programe educaționale.
  6. Proiect de hotărâre privind actualizarea devizului general și a indicatorilor tehnico-economici pentru un proiect de infrastructură rutieră.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice pentru un obiectiv de investiții în domeniul sănătății.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea asocierii Județului Buzău cu o unitate administrativ-teritorială în vederea realizării unui obiectiv comun.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării unui bun imobil din domeniul public al județului.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea înființării serviciului social fără personalitate juridică „Centrul de pregătire și sprijinire a reintegrării sau integrării copilului în familie”, în structura DGASPC Buzău.
  11. Proiect de hotărâre nr. 126/2025 privind aprobarea numărului de personal, a numărului de funcții publice, organigramei, statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Buzău – formă actualizată.
  12. Proiect de hotărâre nr. 127/2025 pentru aprobarea unor modificări în numărul de posturi pe categorii, organigrama și statul de funcții ale Spitalului Județean de Urgență Buzău.
  13. Proiect de hotărâre nr. 128/2025 privind aprobarea suplimentării numărului liniilor de gardă la UPU – SMURD din cadrul Spitalului Județean de Urgență Buzău.
  14. Proiect de hotărâre nr. 129/2025 privind aprobarea unor modificări ale Statutului Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sud-Est pentru Situații de Urgență, la care Județul Buzău este membru asociat.
  15. Proiect de hotărâre nr. 130/2025 pentru aprobarea formei actualizate a convențiilor-cadru de prestări servicii perfectate de Președintele CJ Buzău și primarii UAT-urilor, în aplicarea articolelor 4 și 45 din Legea nr. 50/1990.
  16. Proiect de hotărâre nr. 131/2025 pentru stabilirea unui mandat special reprezentantului Județului Buzău în Adunarea Generală a Acționarilor la Societatea „Compania de Apă” S.A. Buzău pentru ședințele ordinară și extraordinară din data de 30 mai 2025.
  17. Proiect de hotărâre nr. 132/2025 privind alegerea unui vicepreședinte al Consiliului Județean Buzău.
  18. Proiect de hotărâre nr. 133/2025 privind desemnarea doamnei Corneci Rodica, consilier județean, într-o comisie de specialitate.
  19. Proiect de hotărâre privind transmiterea unui bun mobil în folosință gratuită unei instituții subordonate.
  20. Proiect de hotărâre privind încetarea de drept a unui mandat de consilier județean ca urmare a demisiei.
  21. Prezentarea Buletinului Informativ pentru anul 2025, document ce cuprinde informații de interes public, în conformitate cu Legea nr. 544/2001.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *