Program special pentru eliberarea actelor de identitate înainte de alegerile prezidențiale
Pentru a sprijini desfășurarea în condiții optime a alegerilor pentru Președintele României, programate pentru datele de 4 mai 2025 (turul I) și 18 mai 2025 (turul II), Primăria municipiului Buzău a stabilit un program special de funcționare pentru două dintre direcțiile sale esențiale.
Direcția de Evidență a Persoanelor, cu sediul în Piața Teatrului nr. 1, va funcționa după cum urmează:
- Sâmbătă, 03.05.2025 și 17.05.2025, în intervalul 08:00 – 16:00;
- Duminică, 04.05.2025 și 18.05.2025, în intervalul 07:00 – 21:00.
În această perioadă vor fi preluate doar cererile pentru eliberarea actelor de identitate de la persoanele care nu dețin un act valabil, fie din cauza expirării termenului de valabilitate, fie din alte motive care le împiedică să voteze.
Totodată, Direcția Economică, tot din Piața Teatrului nr. 1, va fi deschisă:
- Sâmbătă, 03.05.2025 și 17.05.2025, între 08:00 – 15:00;
- Duminică, 04.05.2025 și 18.05.2025, între 07:00 – 20:00.
Aceasta va avea ca principal obiectiv încasarea taxelor necesare pentru eliberarea cărților de identitate.
Primăria Buzău reamintește cetățenilor importanța de a avea documente de identitate valabile în ziua votului și încurajează persoanele aflate în situații de urgență să se adreseze din timp autorităților competente.
Biroul de presă – Primăria Municipiului Buzău