Elevii Școlii Merei învață și se dezvoltă printr-un schimb de experiență în Plovdiv, Bulgaria
Un grup de 12 elevi ai Școlii Merei, însoțiți de două cadre didactice, a avut ocazia de a participa recent la un schimb de experiență în Plovdiv, Bulgaria, în cadrul proiectului „Acreditare Erasmus”. Această inițiativă a fost concepută pentru a dezvolta competențele și interculturalitatea elevilor, oferindu-le oportunitatea de a învăța lucruri noi și de a interacționa cu mentalități și perspective diferite.

De-a lungul schimbului de experiență, elevii au fost implicați într-o serie de activități educative și culturale, care au avut rolul de a îmbogăți cunoștințele și abilitățile acestora. Printre activitățile desfășurate, s-au numărat ateliere de lucru interactive, vizite educative și proiecte comune cu colegii din Plovdiv. Elevii au avut șansa de a explora diferite metode de învățare și de a descoperi noi moduri de gândire, care i-au ajutat să își extindă orizonturile și să își dezvolte abilitățile interculturale.

În urma acestei experiențe, elevii au revenit acasă nu doar cu noi cunoștințe, ci și cu amintiri și prietenii de neuitat. Proiectul „Acreditare Erasmus” se dovedește a fi o oportunitate esențială pentru tinerii din Școala Merei de a se dezvolta atât pe plan personal, cât și profesional, pregătindu-i pentru o lume din ce în ce mai globalizată și interconectată.
„Participarea elevilor noștri la acest schimb de experiență în Plovdiv a fost o oportunitate extraordinară de dezvoltare personală și profesională. Suntem mândri de modul în care aceștia au reprezentat Școala Merei și de deschiderea lor către noi perspective culturale și educaționale. Astfel de inițiative sunt esențiale pentru formarea unor tineri bine pregătiți pentru viitorul globalizat care îi așteaptă.” — Prof. Ionașcu Laurențiu, Directorul Școlii Merei.

Astfel de inițiative, cum este cea derulată prin „Acreditare Erasmus”, reprezintă un pas important în pregătirea generațiilor viitoare pentru provocările unei societăți moderne, în care învățarea continuă și deschiderea către nou sunt esențiale.